Doda i Majdan - wytarty temat

Kto wypromował się bardziej na ich dawno zakończonym związku? Doda Majdanem czy Majdan Dodą? Można o tym dyskutować, faktem jest jednak, że na etapie, na którym się poznali, bardzo się potrzebowali. Uczestniczka reality show Bar marzyła o zaistnieniu w świecie show biznesu, a bramkarz Wisły potrzebował medialnej partnerki. Mieli podobne cele i gust go ubrań. Rabczewska jest obecnie przekonana, że to właśnie ona jest odpowiedzialna za wypromowanie medialne byłego męża.

Majdan nie mógł pozostawiać tego bez odpowiedzi. W weekend oprowadził ekipę Dzień Dobry TVN po swoim domu. Jedna ze ścian przepełniona była zdjęciami z Tańca z gwizdami. Radek wykorzystał tę okazję, by zakpić z byłej żony.
- Chciałem podziękować mojej promotorce, bo słyszałem, że małżonka ostatnio była, wypowiadała się, jak to mnie wypromowała i udało mi się dzięki niej zaistnieć w tym "Tańcu". Doduchna, szczerze Ci dziękuję i pozdrawiam, dzięki tobie, jako reprezentant Polski, zaistniałem w tym programie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz